📌Drodzy Rodzice, 📌
od 1 września VULCAN dokonuje zmian w funkcjonowaniu dziennika lekcyjnego.
📌
Każdy Rodzic i Uczeń posiadający konto w Dzienniku Vulcan musi wykonać aktualizację swojego dostępu. Proces nie jest skomplikowany. Pomocą mogą będą dla Państwa filmy i dokumentacja znajdująca się poniżej.
📌
Aplikacja, z której korzystaliście Państwo do tej pory, czyli Dzienniczek Vulcan została wycofana. Obecnie obowiązującą aplikacją jest eduVulcan.
W czasie aktualizacji użytkownik musi wybrać jedno z dwóch typów kont. Wybór można zmieniać w czasie trwania roku szkolnego. Jedno – zwykłe, drugie – eduVulcan. Oba bezpłatne. Ale to drugie po 1.11.2024 w wersji rozszerzonej będzie płatne. Konto eduVulcan ma większy potencjał: jedno konto do wszystkich dzieci, własny login i możliwość pracy w aplikacji mobilnej. Konto zwykłe nie pozwala pracować w aplikacji mobilnej i dla każdego dziecka wymaga osobnego logowania.
Rodzice nieposiadający obecnie dostępu do Dziennika (klasy pierwsze w rozpoczynającym się roku szkolnym) uzyskają jednorazowe kody dostępu (do realizacji w aplikacji lub platformie internetowej) na rozpoczęciu roku szkolnego.
Zachęcamy do jak najszybszego uruchomienie procesu aktualizacji. Poniżej znajdują się filmy i dokumentacja pomocne przy wykonaniu tego zadania.
📌Pomocą służy Centrum Obsługi Klienta Vulcan tel. +48 717572929 i mail cok@vulcan.edu.pl.
Szkoła poza wydaniem jednorazowych kodów dla nieposiadających dostępów (klasy pierwsze) nie uczestniczy w procesie aktualizacji.
Aktualizacja konta Rodzice – https://www.youtube.com/watch?v=x6ZWQJ-7WwU
Aktualizacja konta Uczniowie poniżej 13 lat – https://www.youtube.com/watch?v=ccvzbapr59E
Aktualizacja konta Uczniowie powyżej 13 lat – https://www.youtube.com/watch?v=no79pf8x8Tg
Aktualizacja Aplikacja mobilna – https://www.youtube.com/watch?v=72KTNEidjBM
Pilne! Aktualizacja dostępu do dziennika!
Opublikowany przez admin
0